Sport-dag!

Igår hade jag en heldag med Joel.

Först åkte vi och spelade minigolf i vid Linneplatsen, eller nä de  hette "äventyrsgolf"!!
Det va skitkul! Tycker jag var rätt bra faktiskt men han var bättre. De va goa människor som spelade före och efter oss så de va en god stämning på banan!

När vi svettats halvt ihjäl och spelat klart 18 hål gick vi å köpte var sin glass.
Den var välbehövlig kan ja säga!

Där efter klev vi rakt på frisbeegolfen. Gick 18 korgar och jag tycker inte ja spelat så bra någon gång, men ändå slog jag inte nåt personbästa. Jaja de va kul i alla fall, ja skiter i poängen!!

När ja sedan kom hem var ja så sugen på att gå ut och springa, men de kunde jag inte. Kom på att ja käkat En glass, på hela dagen = inte okej! Åkte till vinopasta och köpte med mig penne saporite hem som jag mumsade i mig framför filmen som gick på 3:an.

Kollade sedan på ännu en film innan jag totaldeckade!


De va den dagen de!
ha de gött hajjjjj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0