Stridsyxan är nergrävd!


Ikväll lånade jag freedas scanner och scannade in en jäkla massa GAMLA bilder å la ut på facebook.
När jag bläddrade bland alla bilder blev jag plötsligt påkommen av att de finns en del människor som jag har en del otalat med. Jag hatar att ha ovänner, men med tiden har jag glömt av att städa upp den skit som hänt genom åren.
Så ikväll tog jag tag i det! Kontaktade några och bad om att få begrava stridsyxan å de blev glatt mottaget.
Känns SÅÅÅ skönt att få de överstökat! Har även tagit upp kontakten med gamla skolkamrater pga de bilder ja la ut idag! hahha så kul!! Varför har man inte skrivit mer med dem på fb innan? man har ju ändå varit vänner där ett bra tag! Kul va de i vilket fall som helst!

Nog talat om det!

Idag har jag haft en kanondag!
Barngruppen har visserligen varit rätt rörig men i de stora hela har de varit en mysig dag!
Våran förra rektor kom och hälsade på! Alltid lika kul när hon kommer på besök då man längta tillbaks till förr! Den tiden saknar man!

Var iväg och köpte present till Freeda som jobbat hos oss och gjort ett kanonbra jobb. Hon fick ett jättefint armband å en fin solros i en söt vit hink. Hon blev jätteglad! Våra kära sommarjobbarkillar som varit hos oss i ett par veckor fick var sin snygg t-shirt! Visst de har varit gnälliga som tusan, men de har då kämpat med alla sysslor som vi öst över dem. Det kommer bli lite tomt utan dem på bygget!

Nu måste måste jag verkligen sova, är tidig i morgon och ska infinna mig på jobbet 06.30!
orkar inte lägga in några bilder idag, de får komma nån annan gång!!

Sov så gott allesammasn!

Pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0