Torsdag!

Igår kväll kom J hit och vi kollade på en av mina absoluta favoritfilmer!
BOAT TRIP!! haha den är så underbar!!
Å jag lovar att om Roselyn Sanchez, som spelar Gabriella, hade velat ha mig så hade jag nog fan kunnat bli lesbisk bara för hennes skull haha hon är INTE ful alls faktiskt!

Efter den störda sköna film blev de "the hills have eyes 2", den va inte alls nåt vidare bra. Men ett par sköna skratt fick jag åt splattret som skedde. De blir mer humoristiskt med hur de dödar varandra än att man blir berörd å tycker de är läskigt, kan ja tycka.

Vaknade i morse vid 10.30 och jag trodde inte mina ögon när jag  insåg att klockan var så mycket!
Har ju drabbats av nån störd vana att vakna senast klockan 05 varje morgon, å de är ju inte OKEJ när man har semester!

Idag har jag lite ärenden att uträtta å i morgon bär det av till Örebro!
Det ska bli riktigt kul faktiskt!

Hoppas de blir lika trevligt som sist gång ja var med.

Nä nu blir de till att ta sig ett bad sen åka å fixa lite!


ha de bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0