Svettigt!

(en gammel bild, från skutberget i karlstad)




De har varit sjukt varmt idag!
Har suttit på min ballkong och myst och även möblerat om lite här hemma!
Åh guuu va braä dä blääv!

I eftermiddags åkte jag och hämtade upp Joel, sen drog vi å badade vid hovås vid båtbryggorna!
De va ju hur bra som helst där! Äntligen kunde man dyka i, å de va bara en man där till som var där så de va ju inte alls mycket människor! Passar mig perfekt! Dit ska ja fortsätta att åka å bada!

Det var så varmt i vattnet så vi va i länge å tjöta.
Men ja var tvungen att gå upp ett par gånger endast för att få dyka i igen!
AJ LÖV ITT!

När jag kom hem gjorde jag en sjukt ful omelett men den smakade desto godare!
haha den ser inte så god ut va??



Jag som alltid är så noga med att de ska SE GOTT UT, men idag bara jag köööööööööörde! haha



Sen blev de en kall dusch å därefter en kall öl.

Nu har jag varit ute och kört slut på Akhela i rasthagen!
Fick besök i rasthagen av en kille som oxå var från tjörn ;-)
Har ingen aning om vad människan hette, känner inte igen honom heller, men han var ett år äldre än mig och hade gått i bleket. De e typ de jag vet haha

Nu ligger Akhela och flämtar ihjäl sig och jag sitter och smuttar på ett glas rött!

Ska ta å bada henne snart, hon är full av havs-salt, kanske de börjar klia om ja inte badar henne..


Fick några fråga förut här på bloggen av en, vilket gjorde mig uppmärksam på att NI kanske har frågor??
Skicka då din fråga, å de går ju bra att göra som han idag gjorde, skriv att ni inte vill att den blir publicerad om  ni inte vill att den  ska synas. Glöm dock inte lämna mailadress eller skriva om ja ska svara i nästa blogginlägg.
Kul med frågor :-)

Jag är ingen som försöker ragga kommentarer. Vill man skriva så gör man de.
En del tjötar ju så i sina inlägg "åh va många besökare jag har men varför skriver ni inget?"
Nä sån är inte jag!


Hoppas ni har haft en svettig och go dag precis som Jag!


Ha de bäst Pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0