Å så blev det!

Efter att ha varit tillbaka på jobbet för att förbereda inför i morgon eftermiddag, (då vi ska ha vårfest på förskolan) så kom jag hem ganska trött och mätt. Kom på när ja var på jobbet att jag endast käkat pytte lite till lunch idag så vi  beställde pizza som vi käkade där. När jag kom hem svirade jag om till springkläder och sen begav jag och Akhela oss iväg på en liten runda!



 Det gick bra tills jag fick håll, inte konstigt medtanke på att de låg en hel pizza i magen! Försökte bli kvitt mitt håll men det släppte inte förrän jag kom hem.


Men jag kom ut och sprang!
Åh skönast är det nu efteråt,
när man är trött och go!

god natt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0