En enbuske i magen..

Jag å mina liknelser!

Det känns som jag har en enbuske i min mage som växer och sticks i magen.

Ingen skön känsla alls faktiskt.

Brukar få den jobbiga sticksiga busken i magen när jag är

stressad och har för mycket runt om mig.

Magkatarr heter de, ja vet...men en enbuske i magen tycker jag

är en mycket bättre förklaring på hur det känns.

Åt midsommarlunch med barnen idag och det var alldeles för gott.

Å resultatet blev: SMÄRTA!

Det enda som går bra att käka är fil.

Men de blir så enformigt!

 

Har idag varit iväg och införskaffat 4 nya parasoller till jobbet.

De förra vi köpte var inge bra.

I morgon ska ja hämta hem 4 svintunga stenar som parasollerna ska stå i.

(Kommer inte ihåg vad det är de kallas...)

Sov dåligt i natt, men som tur var ringde min underbara Peter och väckte mig i morse.

Man får ju inte försova sig när man ska öppna på morgonen på förskolan.

Då MÅSTE MAN verkligen vara i tid.

Tack vare honom, kom jag i tid :-)

Tack Peter!! <3

Ska faktiskt sova en stund nu.

har ont i magen och  är sjukt trött.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0