Lördag...


Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt, sitter hemma och har presic skrivit klart mitt sista utvecklingssamtal.
Jag skulle gått ut men efter en sak som blev, tappade jag lusten och sen kände ja att de inte skulle skada om jag för en gångs skull försökte låta min galet rastlösa kropp få vila lite. Har kollat fotbollen och skrivt lite här hemma och nu går snart ögonen i kors av att trötthet. Men ja tänker tvinga mig själv att vara vaken ett tag till, annars vaknar man så sjukt tidigt i morgon.

I morgon blir de till att kolla på mer fotboll..ska även försöka komma ut och springa lite.
Var ute och kastade Greta och Kerstin i rasthagen förut med Akhela.. Shit vad hon älskar det. Det räcker att hon vet att leksakerna lämnar lägenheten, så går hon med såpass raska steg bort mot rasthagen så man knappt hinner med! Det finns inget som kan stoppa henne just då, hon bara går, fort som fan.



nä nu blir de kvälls promenad, sen sova tror jag!
ha de fint
God natt!!
pusshajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0