God morgon eller kanske god natt?

Idag när jag vaknade monterade jag klart byrån och nu står den i hallen och bara ser så jävla snygg ut!!!
Senare idag har jag varit på Freeport med Mr P och handlat lite smått och gott! Det var en trevlig liten utflykt, en regnig dag som denna! När jag kom hem försökte jag börja städa upp all kartång och fregolit som låg överallt i lägenheten efter byrån. Jag kände dock ett stort sug på att både dricka och gå ut... så jag gjorde en snygg kombination. Städa, dricka, dansa lite, å sen åka in till avenyn. Gick till Bryggeriet å hängde med Joel. Där har jag inte varit på lääänge! Det var en trevlig kväll men jädrar vad hög volym det var på musiken!!
Man fick ju typ skrika ihjäl sig för att göra sig förstådd där inne!!
Men kvällen vart lyckad och det var nice att komma ut! Jag bara älskar att iaktta fulla människor! inte för att ja själv var nykter, men de var verkligen inte på den nivån som vissa andra befann sig på.

Nä nu ska jag "logga ut" (sova)... är skittrött!
måste bara försöka avsluta mitt telefonsamtal som aldrig verkar ta slut.


I morgon har jag som mål att fixa klart här hemma, sen ska det degas och njutas av att det är söndag!!!


Ha de bäst och tack alla som förgyllde min kväll ikväll för den vart lyckad!


Puss & Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0