Har loggat ut för denna veckan!







Idag har jag haft en bra dag och det känns som man hunnit göra en hel del!
Slutade kl 14 i dag och det var skönt!
Nu äntligen är det helg och det ska bli sååå skönt att inte ha några tider att passa!
Fick sån panik igår när tiden sprang iväg lite väl mycket när ja satt och skrev
utvecklingssamtal in på småtimmarna och insåga strax därpå att
det inte var så många timmar kvar tills man skulle gå upp.
Så i morgon ska jag sova ut, men så brukar det ju aldrig bli
när man väl kan. Då vaknar man tidigt och är rastlös som sjutton!

Ikväll har jag bjudit  hem Freeda på lite vuxendricka!
Det ska bli mysigt att hänga me den tösen!!
Får väl se om de blir några fler som trillar in eller om jag får ha henne
för mig själv hela kvällen här ;-)

Har nyss varit ute med Akhela och ska strax lägga mig och vila en stund!
Sen blir de till att göra sig lite "fredagsfin" å sen börjar kvällen!

Ha en skön fredag och tat lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0