Mysfreeda, med Freeda!



Igår hade jag en jäkligt nice kväll!
Freeda kom hit och vi blandade till lite drinkar som blev
superdupergoda!! Ja borde nog svira om till bartender!! ;-)


Bartendern Nånnna! (Frida har döpt om mig på heltid)


mmmm ser gott ut va??
Pink lemonade och vodka!
Drinknamn:
Nånna speciale

Glad blev man av drinkarna oxå!
Se så glad Freeda är!



Ingen får sitta med tomt glas hemma hos mig inte!
Akhela vart lite besviken på att hon fick hålla sig till vatten hela kvällen.
Men, en annan dag skruttan, då e de din tur!
Vi kan ju inte dricka ihop, de slutar aldrig bra! haha

Åkte senare in till Rumpanbar och tog en öl.
Fridas kompis anlände och jag blev stående med pizzabagaren å tjöta.
Massa gamla minnen från min gymnasietid,
då han jobbade på den pizzeria jag typ bodde på då.

Träffade även J & T senare och sen åkte jag hem.
Frida valsa vidare in i dimman med sina polare i linnestan.
Jag och min taxichaffis, slog på stort och körd på en snabb dejt haha
stannade till vid ett gatukök och köpte mat tillsammans.
Han är bara för underbar denna människa som
kommer på momangen när man ringer, oavsett hur många körningar
han har. Han ser alltid till att jag kommer innanför dörren innan han åker efter
att han kört hem mig...å ja, han är bara helt fantastisk!
Taxigöteborg är inte bara galna taxichaffisar som kör som idioter å raggar på
allt å alla. Nä de finns även guldkorn som H!
De e guld värt att känna sig trygg när man åker hem!

Har idag suttit och skrivit utvecklingssamtal å även putsat mina fönster.
Det behövdes kan ja ju säga!
Jissanfrid va sketna de var!

Har i eftermiddag kollat på fotbollen med ett halvt öga oxå.
Å haft beslutsångest för vad jag ska göra med min lördag!
Men nu är de klart!
Å de kommer förhoppningsvis bli kalasbra!

Ser fram emot en trevlig kväll, i trevligt sällskap!

Nä nu ropar mitt bad på mig.
ha de gött

Å tack alla underbara vänner som
finns runt om mig som inte snålar med fina ord
och hjälper mig att öppna upp vägar man inte själv sett..
Love ya´
Pusshajj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0