SKJUT MIG!

Ja de va de ja sa idag när ett fruktansvärt dåligt förslag lades fram tidigare idag.
Men alla har vi olika åsikter, men jag står för MIN!


Idag fick vi massa nya saker till vår avdelning och jag som gillar att montera tog mig an det.
Det blev sååå bra! Å vad fint de blev :-)
Alltid kul med nytt!

På förmiddagen idag blev det faktiskt en liten film med barnen. De har tjötat så om att få ta med en Scooby doo film å eftersom de va dåligt väder på förmiddagen och vi hade lite barn så blev de så.
Det var så mysigt att sitta i soffan med barnen nära och titta på filmen.

Senare på dagen blev de ju jättefint väder och skitvarmt, å de va såklart då som jag stod inomhus och monterade möbler. Att jag inte svettades ihjäl!!! Men men, de blev ju fint!

I morgon kväll ska jag på " Hingsten från fjällbacka", med några av mina kollegor.
Har aldrig hört honom men de ska tydligen vara en rolig prick, så varför inte?!

Jag hoppas att de blir roligt!

I morgon börjar jag 06.30 så nu blir de natta promenix å sen sova!

Ha de bäst!

pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0