Stor stad - liten stad...?





Vaknade tidigt i morse kände bara att de va sååå skönt att vakna upp i sen egen säng, inte ha några tider att passa eller ha nåt som man måste göra under dagen.

Var uppe en liten stund och var även ute med kela, sedan la jag mig igen och sov. Blev ju inte så mkt sömn i nattmed tanke på att jag somnade mycket sent/ tidigt i morse efter att ha pratat i telefon i en evighet.

Har idag varit ute och sprungit en sväng, skönt väder som tusan att springa i faktiskt!
Sen har jag varit lite arg. Bor vi i en liten stad eller i en stor stad? Ibland känns Göteborg enormt, å ibland är det skrämmande vad liten stan kan kännas... Ibland tror folk att man inte vet eller fattar nåt, fast de har så jälva fel.
Känner mig otroligt less på att det ska vara så svårt för en del att vara rak och ärliga istället för att hitta på dåliga ursäkter. sånt är jävligt tröttsamt. Men vill inte slösa mer enerigi på det just nu.

Har sakta men säkert börja fylla min underbara byrå! Men helt plötsligt så kan ja inte komma på vad jag ska förvara i den! Det måste vara nåt system i alla lådor, så de inte bara blir massa skit i 8 lådor!
Men de blir nog bra framöver när jag hunnit tänka över det lite.

Ikväll blir de myspys i soffan och glo på tv! Käka poppcorn och bara ha de bra!
Känns lite konstigt att ha varit hemma hela helgen men det har varit skönt. Har ju fått gjort massor
och även hunnit vara iväg på roligheter!

nä nu ska ja fortsätta grejja här hemma undertiden som ja kollar på tv:n!
Tur att man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt! ;-)

Ha en fin kväll allesammans!


pusshajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0