Underbara Du!



Livet är inte alltid en dans på röda rosor,
å det är inte alltid lätt att hålla tårarna inne,
ibland  brister det och man blir så liten på jorden.
Både igår och idag var det en sådan dag...

Då är det guld värt att ha någon som Dig,
som får en att tänka på 
saker som är bra.
.
Att ha någon som Dig som får mig att
glömma det som är jobbigt, 
å som får mig att skratta hjärtligt,
å som alltid finns där,
å som lyssnar och vill förstå
och som förgyller mitt liv,
till nåt alldeles speciellt!

Så länge vi har det bra tillsammans,
så kan de få gå hur det vill med allt annat.
Å även om jag ibland känner mig lite vilsen
så vet jag en sak helt säkert,
å det är att:
Jag har Dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0