Då va man 27 nu då alltså!

Vistelsen ute på Björkö var både fantastisk och mindre bra...skratt blandat med tårar blev det.
Men nu fokuserar vi på det som var bra!
Vädret var kanonfint hela tiden och på torsdagen sjungs det och skrålades så hela björkö hörde oss tror ja!
Givetvis hade jag gitarren med mig så mycket sång blev det! ROligt är de när alla sjunger med!
Hann med ett nattabad oxå! Första för i år faktiskt..!

Det var 11 grader, alltså, lagom varmt!

Min bror var oxå där med sina kollegor å här är ett asfint kort på ett syskonpar som verkligen hade en kul kväll tillsammans!

jag och min käre bror! <3
å Molle som ska va med överallt ser man bakom oss på bilden...!


När ja kom hem på fredagen till min lägenhet dissade jag krogen. Orkade inte nåt. Var helt slut och nere.
Men på lördagen tog jag och Andäss en rejäl promenad vid järkholmen och solen riktigt stekte, det var underbart!
Då kände man för en stund att det var sommar..!På söndagen var vi ute hela dagen! Gick långpromenad och sen satt vi på uteservering och tog ett par kalla å vovvan va så klart med! Hon blev matade med bacon vilket gjorde att hon inte tyckte det var tråkigt alls! J hade sin hund med sig oxå så de va en dalmatin och en amstaff som bredde ut sig i de vita sofforna på Bishops arms.

I veckan har jag hunnit fylla år och jag gillar det INTE att jag nu är 27 år! Men eftersom jag känner mig som 20 så är det de, som räknas! Blev grattad på jobbet och jag bjöd även alla barnen på glass, godis och maränger. Fatta att jag blev poppis!!! Fick ett jättefint linne samt ett örhänge, av mina kollegor. Blev jätteglad för det!
När jag slutat åkte jag "hem" till Frugan och hängde ett tag. Det var mysigt att träffa henne å tjöta lite om allt å inget! Senare drog ja te Andäss och vi gick ut och åt å sen blev de lite öl på det, å en tidig säng-gång, då ja va helt slut! Så min födelsedag var jättebra och lugn och skön, precis som jag ville ha den!

Vill tacka ALLA som grattat mig,
blev överrasskad över hur många som faktiskt ringt,
sms:at å skrivit på fb mm... har jag verkligen så många vänner??! haha
Så STORT TACK TILL ER ALLA!!!

Igår blev jag väldigt glad... jag älskar ju Lax, och i går hade A varit förbi laxbutiken och köpt med sig massa gott hem. De va så jäkla gött å kunna sitta ute på balkongen å ta en kall öl å äta lax i kvälls-solen. Det gjorde hela min dag!



I morse vaknade jag kl 05 och konstigt nog var jag inte sur för att jag visste att jag strax därpå var tvungen att åka hem, å sen till jobbet. Studsade upp och var på väldigt glatt humör, och det tycks ha hållt i sig hela dagen.

I dag står det STÄDNING på mitt schema.
Sen får vi se vad det blir av denna helg!

Ha de fint, och ta hand om varandra!!!

PÖSSHAJJJ!

Kommentarer
Postat av: LAXEN

Jag älskar ju lax! Hahaha!! Fy fan va underbart! Love you! // Laxen!

2010-06-15 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0