Hostig tisdag...!




Idag har jag hostat så ja nästan kräkts! fy sicken jobbig hosta, å rösten är helskrovlig :-(

Har idag varit på utflykt med barnen hem till ett av våra barn. Jissanfrid sicket projekt de e med alla dessa vinterkläder. Hade bara 12 barn idag..men först skulle alla kläs på vinterkläder..mössa vantar overaller mm... sen skulle vi skynda oss till bussen, åka i ca 5 min, sen av å sen av med alla vinterkläderna igen...sen på med dom igen å där efter av med dom igen. De e värre än ett fett gympass att klä på de små söta liven! Men mysigt hade vi!! Stannade där och lekte inne å sen käkade vi även lunch där så de va kanonkul att få vara där ett tag å barnen verkade ha jättekul!

När ja slutat jobbet åkte jag och köpte mig en vinterjacka! =)



Fast en VIT! Alla röda va slut..!
Men den vita va skitsnygg!
Så nu gäller de att försöka hålla den vit oxå ;-)

När ja kom hem gick ja en rask promenix med Akhela, sen tappade ja upp ett gött bad med
massa badskum sen bar ja in datorn och slog på nile city och hoppade sen i plörret!
Där låg ja tills ja blev som ett russin!

Asså ja bara älskar denna sketchen!!

KUKNÄSTORNET

Precis när ja badat klart och hoppat i myskläderna ringer grannen på, på dörren

å där står hon med nybakta muffins!

Fatta att de gjorde min kväll!!!!

De va asgoda oxå!!

Nu ligger ja på soffan som en klubbade säl å hostar som en galning.

Ska nog häva i mig lite hostis-medicinis så ja hinner andas mellan hostanfallen!

 

Ha en trevlig kväll alle sammans!! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0