Måndag...


God kväll!!

Idag har jag varit på utomhuspedagogik-utbildning vid sisjön.
Det var så jäkla bra, ja kan ibland sakna att ha lite äldre barn så man kan göra alla
de roliga saker vi lärt oss på den kursen.
Det krävs många gånger att barnen är lite äldre för att kunna genomföra
de lekar å experiment.
Men men, de kommer säkert en tid då ja för tillfälle för att
användning av allt käckt jag lärt mig på kursen!

När kursen var slut, åkte jag hem och slängde mig på soffan med ett tjockt gossigt täcke å drack te.
Ja är inte helt 100 utan känner mig små hänging och de e jobbigt!
Men senare på kvällen åkte ja till jobbet å planerade lite med mina underbara kollegor Emma å Ullis!
Vi åkte även och shoppade julklappar till alla våra barn!
Sen slog vi in alla julklapparna =)




Som ni ser så har jag nu lagt till en sån här käck knapp på bloggen =)





Ikväll har min  pappa fått mig att skratta så tårarna rann!
Herregud, det är inte lätt med mobiler å sms:a när man inte har de som vana...
men efter ett tag kom ju sms:et till rätt person!
ÄLSKAR DIG PAPPI <3



En annan människa som jag verkligen tycker mycket om är min underbara vän & kollega: LOTTIS!!
Hon ringde ikväll och bara ville säga hur mycket hon tyckter om mig!
Sådana samtal gillar jag! =)
Hon är underbar och ja vet inte va ja skulle göra utan henne!
Tack älskling för att du finns i mitt liv!!!


I morgon vill ja ha massa snö så man kan ha snöbollskrig!! =)


God natt på Er!
pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0