Skön helg...!

I fredags...





Tror ni ja vart nöjd när ja vräkte i mig kräfta efter kräfta??
Svaret är JAAA!!
Blev dock besviken över att ja inte fick i mig ett paket krällor...de va dåligt ;-)
Någon gång måste de ju funka!!

Degade hemma med Akhela å mös!
De va såå gött!

Senare på kvällen fick jag ett minst sagt "oväntat besök"

I lördags gick ja först på långpromenad med Akhela i snön. Hon älskar att busa i snön!



Senare så gick ja ut och käka middag med en ... åt på vino pasta.. käkade 2 rätters
ja tackade nej till 3 rätters, de orkar man ju inte!

Käkade först en jättegod förrätt med getost som var invirat med parmaskinka ...



därefter blev de för min del  Spaghetti al tournedos
(strimlad oxfile, vodka, bacon, champinjoner, vitlök & grädde)



å till detta blev det även ett glas rött å sen avslutades middagen med en stor latte.

Proppmätt blev jag och åkte där efter hem.
En polare kom förbi och hjälpte mig att hänga på en dörr samt fixa hundgallret som ja nu fått upp
som sitter mellan hallen och vardagsrummet så Akhela inte är där ute och  springer när ja inte är hemma.

När han precis åkt kom Joel hit.
Han var hungrig, men de va ju INTE jag, men vi for och köpte kinamat till honom. Vi hade ett ganska misslyckat snöbollskrig, ingen var särskillt pricksäker faktiskt! haha
Men kul va de, ja älskar snöbollskrig!
Sen blev defilm, godis å mys!
Det är alltid lika mysigt att hänga med honom, han e en "käck kille" helt enkelt och en mycket fin vän!

Vi hade en go kväll här hemma och ja sten dog vid 00 tiden.

Idag vaknade jag sent..har legat och vilat hela dagen i stort sett..har varit så galet trött!

Har inte gjort många knop alls idag faktiskt!

Är nöjd med helgen som varit...

men känner pressen på mig att göra "min läxa..."
Klippa band...de är inte min starka sida..men ja SKAA!!!

Måste bara ta mod till mig och säga som det är.
Det finns människor i mitt liv som inte tillför nåt bra alls,
som bara tar energi av mig och de har jag ingen lust med längre..
Men det är så svårt att säga att man inte vill ha nån kontakt längre.
Det känns så dramatiskt..men ja vet att jag gör mig själv en stor tjänst
om jag får de gjort. Har klippt ett band i dag via ett sms...
så nu e de bara en kvar... den svåraste.


men ja ska allt fixa det!
Vet inte va ja är så rädd för...

Ha de bäst pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0