Vill ha fredag idag!



Tjoho!

Igår kväll var jag och Ullis på Zumba på gymet! Jäklar va sköjj det var!!

Vi hade tidigare sökt på youtube och hittat lite steg som vi övat in inför kvällens första zumbapass..
tyvärr kom inte dom stegen med till vår stora besvikelse.
Passet var roligt, jobbigt och helt galet!

Så de ska ja gå på igen!!



Idag...


Dagen började sådär...



Tog mig ett avkopplande bad å njöt av att ja va sen idag å inte behövde stressa till jobbet!  och det var ju gött...sen när ja kommit mig upp och det var dax för att borsta håret hittade jag inte hårborsten, då jag kom på att den antagligen ligger i bilen.
Så de blev att kamma håret med händerna och sen slänga upp det i en trulls. Det kändes inte okej. Med andra ord, det såg inge vidare ut!
När jag väl kom till jobbet skulle vi på utflykt. Det var jag mindre sugen på.
Min hals är irriterad och kliar och jag känner mig lätt hängig...men utflykten blev av och de va ju
skönt att vi tog oss iväg med ungarna.

Senare på dagen började jag frysa nåt så grymt
svirade om till mjukisbrallor och luvtröja på jobbet. De va såå jävla gött å
de kändes som de kläderna värmde en lite mer.

När jag slutade jobbet åkte jag och letade kräftor.
Fan, när jag bodde i karlstad så hade dom ALLTID krällor på willys året om.. men så funkade de inte här i gbg.
Var förs på  willys i sisjön, sen Coop, i sisjön, sen ica hemma där ja bor å därefter for ja till
Ica Maxi på mölndalsvägen å dom hade!!
Jag kände mig som ett barn, gick mot kassan, hur mallig som helst för att jag äntligen
fått tag i mina krällor!! =)
Så nu ligger dom å tinar.
Så i morgon ska ja käka först en avocado med kräftstjärtar å majonäs i..
sen krällor, baguetter, med aioli å majonäs..å sen blir de lite godis till
efterrätt! =)



Köpte så klart nåt gott till Akhela oxå! Ett hundben får hon nöja sig med! =)

Förstår inte riktigt vart veckodagarna tar vägen egentligen..de går så satans snabbt!
Aja.. nu ska jag dricka kvällens sista kopp te innan ja går och lägger mig!!

Ha de gött hajjj
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0