Afrikansk dans, avklarad!


Afrikans dans, avklarad!



(bild hämtad från google.se)

Idag kväll har jag varit på denna afrikanska dans... de va en upplevelse!
Det va jag, Emma och Malin från jobbet som gick dit tillsammans,...givetvis va de en jävla massa andra nyllen där oxå som skaka rumpa och stampa fötter mm  =)
Jag hade faktiskt kul även om de inte kändes helt som min grejj...
Jag gillar ju mer styrketräning... inte pass... men är inte omöjlig att övertala för att gå med på lite nya saker =)

Fattar dock inte hur i helvete instruktören kan dansa som en apa, å göra de bra... så de ser snyggt ut...
när en annan försökte så såg de ju ut som en trafikolycka eller nåt!!! haha

Vill ni se hur snyggt på ett ungefär jag kände mig/ såg ut när ja dansa så klicka HÄÄÄÄÄR !!!



Stökigt de där med att få till alla rörelserna men tycker det gick över förväntan bra!
Går man dit och gör de fler gånger så sitter ju snart stegen och rörelserna så man får ut det maximala av träningen under passet!!
Fick inga större hysteriska skrattanfall men visst skrattade jag lite högt ibland åt nån enstaka stackare som såg lite skojjsig ut... hehe jag VET att jag själv måste sett 1000ggr knepigare ut, men de såg ju inte jag så....

Passet höll på i 1 timme och efter det så kände ja dirket att jag ville köra lite mer.. så ja körde lite styrka, sen löpning. Så idag va ja på gymet i 1.5h =)

Träningsvärken från igår känns, å de e sååå gött! Älskar att känna att man gjort nåt!

I morgon verkar det som att ja ska gå på spinning med Malin! Hoppas jag inte trillar av cykeln haha...
DET SKULLE KUNNA HÄNDA!! Tycker inte de va såå långt ifrån att de hände när jag va på de sist gång...då de oxå va min första gång ever..men de va ju skitlängesedan så ... hihi


Nu har jag käkat och sitter och håller  på att börja frysa, men kan inte hoppa in i duschen än för den jävla fotbollsmatchen tvingar mig kvar i soffan.... Det ser ju inte så bra ut just nu... men kan inte svika dom.. måste sitta kvar tills de e slut å hejja på som fasen!!!

I morgon bär det av till jobbet igen å de verkar som att vi kommer ha stökigt få barn i morgon så då kanske man kan hitta på nåt bus =) Sånt gillar jag !!!

I morgon är de min PAPPAS födelsedag!!
Å inte nog med det....
I morgon är det exakt 27 år sedan jag anlände till Landvetter direkt från Indien =)
Snacka om att pappsen fick en bra födelsedagspresent!!!
Så de går bra att säga Grattis till mig med i morgon hahaha ;-)
"Grattis å välkommen" haha nä nu e ja trött!!!

Sov så gott sedan och dröm sött!!

Pusshajj!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0