BIO


Idag var jag tidig, vilket innebär att jag börjar arbeta kl 07.30 och slutar 14.30...
Efter jobbet åkte jag hem och slängde mig på soffan. Var så fruktansvärt trött, men tog mig ändå ut på en skön promenix efter en stund. Av någon konstig anledning blev jag sugen på att gå på bio...det händer MYCKET sällan att JAG själv kommer på tanken. Är väldigt sällan på bio och de få tillfällen ja tar mig dit är ofta gånger då man blivit övertalad att följa med. Men idag ville jag verkligen gå. Kollade runt lite och de fanns inte en käft som kunde ikväll... ja blev så irriterad på att flera svarade, " men gärna i morgon"...de va ju idag som jag va sugen på bio, antagligen inte i morgon. Hittade en film på Sf´s sida som jag ville se...



(Bild hämtad från google.se)


Paul Conroy (Ryan Reynolds) är amerikan och jobbar i Irak som kontrakterad lastbilschaufför. Under en attack kidnappas han och begravs levande i en träkista i väntan på att kidnapparna ska få ut en lösensumma för honom.  Med sig i kistan har han en Zippotändare och en mobiltelefon med låg batterinivå. Vi får följa Pauls desperata försök att få kontakt med omvärlden och ta sig ur sin klaustrofobiska dödsfälla. Det finns begränsat med syre, men obegränsat med panik....

Källa: Sf.se







Inte tänkte det stoppa mig att ja inte fick med mig någon att se på filmen med...  åh nej
så ikväll gick jag för första gången i mitt liv på bio själv. Det kändes inte alls knäppt. Man snackar ju inte med sitt sällskap ändå under en film på bio. Så jag vart så nöjd när filmen var slut att jag faktiskt tog mig dit ändå!



Hela filmen utspelade sig här.... i en kista.

(Bild hämtad från google.se)

 

Det var lite som den här filmen

 

(Bild hämtad från google.se)

Om ni sett den...den utspear sig i en telefonkiosk mitt i stan...

så där ser man ju folk å saker och ting som händer runt om...

 

Men i kvällens film såg man inga andra människor runt om istort sett...

de va liksom kistan som gällde i stort sett.

 

Jag kan inte säga att filmen var skit, inte heller att den var asbra... Den funkade och den hade sina stunder då den berörde men annars så var den rätt medelmåttig. Lagom bra. OKEJ va den. Eller Bra, varken mer eller mindre.

 

Nä nu e jag aptrött...ska slänga mig i sängen och hoppas på att jag kanske kan sova skönare i natt än vad jag sov natten till idag. Usch va dåligt jag sov. :( Men men... hoppas på en bättre natt i natt!! =)

 

Ha de så bra allesammans!!! Pösshajj

Nassii nasss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0