Gymat idag =)




ÄMMAAAA <3

Idag har ja haft en äckligt lång dag men den utnyttjades till fullo!!

Började jobbar klockan 7.30 å slutade jobbet kl 19. Åkte hem en sväng förut och hämtade Akhela som fick vara med på jobbet  ett tag idag eftersom ja inte hade någon hundvakt idag.. Men de va uppskattat av både barnen och en del föräldrar som menade på att de var viktigt att barn får lära sig hur man bör bemöta å behandla en hund. Kul å höra tycker jag! Akhela va glad för att få vara med!! =) När min övertrötthet på jobbet runnit  över till flams...så fick jag ett spontant infall att hänga med Emma till gymet för att kolla in om vi ska  börja där eller inte.
Så när ja slutade så åkte vi hem till mig en snabbis och lämnade av hunden och ja fick bytt om till träningskläder =)
Sen drog vi iväg till Träningsverket!

Har ju kort på SATS men har ju ingen att träna med där...plus att det tar emot att åka dit.. Parkering ska hittas å mynt ska man ha å ja ni vet...de finns för många ursäkter till att inte gå dit... Men nu känner jag mig grymt peppad på att köra på Träningsverket.
Så, så kommer det att bli!!

Jag och Emma fick först en rundtursvisning sen så körde vi på som fan och provade massa maskiner efter att vi stått med hantlar ett bra tag och kört igenom lite armar och bröst!
I 2 timmar var vi där haha de va så kul att träna så ja tiden bara rusade iväg! Å ja längtar redan tills i morgon!! Då ska vi dit igen!!!

TACK EMMA FÖR EN SUPERNICE VISTELSE PÅ GYMET IKVÄLL!!

I morgon ska jag inte till jobbet, utan på utbildning ute i skogen ;-) Utomhuspedagogik!!
Det ska bli roligt!! Hoppas det är givande och roligt!

Nu ska jag dö i min sköna soffa!

Ha de gött hajjjjjjjjjjjj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0