Helgen!



I fredags var de ju sagt att jag skulle hänga med min kära Fruga, men planerna blev ändrade så istället blev det After Work med Monica, Sandra å Robin! Sicket härligt gäng ;-) haha

Sandra...


Jag & Monica


Robin...




Jag var inte alls sugen på att åka in till stan egentligen eftersom de kändes som om ja höll på att bli sjuk men de blev ett snabbesök! 2 öl, massa mat å sen hem innan bussbiljetten ha att gå ut! =)

När jag kom hem slängde ja mig på soffan för att dö... A kom för bi och gjorde mig sällskap en stund här.

På Lördagen ville ja inte gå upp... men de fin vädret tvingade mig!!! Fick ett oväntat besök så de blev kaffe å kaka å ja ficl även solat en stund  på ballkongen, å ja ska säga er att ja fick färg!!! =) Satt i Bh:n å solade å d va såå varm å skönt!!! Sommaren är inte död än..!

Resten av dagen sov jag... å degade i soffan.. kände mig rätt kass... Skulle åkt på fest hos FREDAA som fyllt år men jag orkade inte. De bara gick inte. Ja var för hängig.

I morse vaknade jag tidigt!! La mig i badet å degade, sen plattade ja håret å drack kaffe å hann även sätta 70 plättar till världen innan hunden vaknade å då var klockan typ 12 eller nåt!


Efter att vi varit ute på en skön promenix kom Joel hit. Vi drog strax därefter till slottskogen för att spela Frisbeegolf!
Jag vann inte såklart... men kom bara 8 kasst efter honom hehe!


Vi gick efter några som va jäkligt grymma spelare,

så man kände sig sådär bra när man skulle kassta iväg sin frisbee,

efter att ha sett hur långt och bra dom kastade. =)

 

När vi kom hem mördade vi alla plättarna å svalde dem ;-)

Gott som satan va de!

SPelade gitarr å sjung lite sen blev de film.

Nu är ja helt slut, även fast ja  inte tycker ja gjort nåt jätteansträngande idag.

I morgon har jag en lååååååååååång dag framför mig som jag inte alls ser framemot!
Ser framemot att träffa kollegorna å barnen men inte att vara på jobbet sååå länge som vi alltid är på måndagar just.



Nä nu ska ja kolla film..

har haft en grymt skön dag idag..
det tackar vi för!!!


Ha de bäst alle sammans!

Pusshajjjjjjjj



Kommentarer
Postat av: kallekalle

Gött att du kommit igång med skrivandet igen.själv så har jag nio dagar kvar i kalla mörka skogen. :# Ha det gött

2010-10-11 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0