Höstbilder =)


Foto: Mr P

Tjoooooheeeej!!!!

I söndags var jag och Mr P ute och fotade hela dagen!
Vi hade grymt kul och vädret var kanon!

Klicka HÄÄÄRRRRRRR

för att se några av bilderna som togs.
Var ute i flera timmar och fotade och skrattade.
Vi hade så himla roligt!!!

Tog ett par riktigt fina kort på Mr P å ja blir så lycklig när ja får till de bra med kameran!
De e inte så lätt att ta kort, men de är spännande och roligt att lära sig!

Efter att vi fotat lite drygt 300 bilder for vi hem till Pontus och drack kaffe och käkade pannkakor!
Mumsigt var det, vill ja lova!

Kom inte hem förrän halv åtta på kvällen...de va tur att grannen passade hunden
för annars hade det blivit stressigt!

Tack Mr P för en kanonsköjj söndag! ♥





I går var jag på bilprovningen och bilen gick igenom galant!
Fick till och med beröm dels för att bilen va så fin under,
och  för att ja hade en snygg rattmuff!!! haha


Idag har jag varit ute och sprungit en liten runda!
Det var skönt!

Nu ska jag slänga mig på soffan och glo på film!

Hoppas ni haft en bra tisdag =)

Min tisdag har varis sådär..!
Men man ska inte klaga!


Ha de gött pusshajjjjjj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0