Hösten är här!!!

En gammel bild...tagen av Henrik Malmborg...

 

Jag vet inte vad som hände med mitt bloggande... allt bara dog.

Men nu ska ja försöka ta upp skrivandet igen..

 

Idag har jag haft en bra dag på jobbet... har jobbat med Emma & Joel.

Tomt dock när inte Krullrika va där.. Miss you Ullis ♥ men ses ju snart igen :)

"Någon" spelade gitarr å sjung hellre än bra, men de va lite kul en stund.. *host*

Jag å Emma har sjungt på en och samma låt HELA DAGEN..

å de är förbannat jobbigt när man hatar låten!!!

Den ekar i mitt huvud hela tiden!

"Lilla kisse katt, va har du vart...."

Usch!

 

Vi har denna termin temat Barbapapa i barngruppen och idag har barnen fått möta Barbaflink...han e blå.

Efter att vi snackat en del om färgen blå fick barnen färglägga Barbaflink...

 

 

Tycker alla barnen va jätteduktiga som försökte måla med den blåa pennan så fint de förmådde! De är ju bara 1-3 år!

Undertiden barnen målade sina barbaflink´ar så målade jag av min kära kollega  ÄMMA haha men de blev inte riktigt så som hon ser ut,... haha

Ämma, du är sååå mycket finare i verkligheten haha de vet du!!

Älskar Dig!

Är verkligen urkass på att rita av människor!



Jag slutade inte förrän 18.30 idag, men dagen har flytit på bra så de märktes inte av så mycket!

Strax efter ja kom hem, kom Joel hit för vi skulle baka "fredagskaka" ikväll som vi ska bjuda kollegorna på jobbet i morgon!!

Så ikväll har det bakats Kärleksmums . Gjorde två plåtar med två olika recept.. ett som ja hittade på nätet som COOP hade lagt ut, å de andra receptet var MITT!
Hittade det i ett gammal kollegieblock från när ja gick i 7:an eller nåt!

Lite bilder!









Eftersom de va Kärleksmums så måste de ju va lite hjärtan på så klart :)

Givetvis blev det provsmakning på underverken å de va sååå gott!!! =)

HEJJA OSS!!!

Borde snart öppna både restaurang och bageri efter den goda mat

och nu även kakor vi lyckats ådstakomma tillsammans.

 

Kollade på filmen Lösvikt med Robert Gustavsson!

Han är bara så jävla bra!!


 

I morgon jobbar ja till 16.30... Ska efter jobbet umgås med underbara FRUGAN!!

Vi umgås ju inte allt för ofta, men när vi väl ses då jävlar ser vi till att de blir massage, skratt, tårar

uppdatering av varandras liv, god mat och massa flamms!!

 

Frugan <3

Vet att de är Afterwork i morgon med vänner från Karlstadstiden,

men i morgon blir de Nora-å-Frugan-time!

 

Ja de va väl de roliga ja hade å skriva idag... hehe

 

Aja sak samma nu är bloggen lite uppdaterad och jag ska vekrligen försöka att skärpa mig nu framöver!

 

Massa kärlek till Er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0