Bortstädning av vintern på ballen...!


I går kväll låg jag bara hemma på soffan och göttade mig...
Hade lite av en "tänkarkväll.."
Fasen alltså, Jag  är jävligt stolt över mig själv
att jag är så stark som klarat ta mig igenom så många tuffa tider
som jag faktiskt gått igenom.
Å även om man varit under botten en hel del gånger
så har man ändå lyckats resa sig igen.
Men de hade så klart aldrig gått så bra om ja inte haft så
underbara vänner, familj å kollegor som funnits där för mig.

Deckade på min soffa vid 22 å vaknade vid 01 tiden av att mobilen ringde.
Sen vart jag pigg och kunde inte somna om så jag
glodde lite på tv till E kom hit.

I morse var de tänkt att jag skulle åka hemifrån 9.00 för att va uppe på ön vid 10 å byta däck på bilen..
men de blev inte riktigt så... de va för gött å ligga kvar i sängen så vi kom inte hemifrån förrän vid 10.



Väl hemma på ön drack ja kaffe med mor och far,
sen bytte vi mina däck.
Stannade inte så länge eftersom jag skulle ner till stan igen för idag ska ja va hundvakt åt Akhelas kille Devil =)

När jag kom ner till stan stod min söta granne ute på sin altan och planterade blommor.
Själv tog jag idag med mig min balkonglåda samt en stor kruka med upp till mor för att hon skulle
fixa dem åt mig...

Men blev så satans sugen på att oxå plantera så jag hoppade in i bilen å åkte till blomsteraffären å köpte mig
lite fina blommor.
Städade bort all skit från vintern som samlats på min balkong.
Sen damsög jag och ställde stolt upp mina nyplanterade blommor.




Jag  är inge proffs på att plantera blommor,
men sätta ner saker i jord är ju inte så svårt...
Får väl se hur länge dessa klarar sig ;-)

Nu ska jag ut i solen igen!!

Ha en fortsatt fin lördag!!
pusshajj

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt. Jag har också skjutit upp däckbytet på min bil alldeles för länge. Måste göras snart.

2011-04-11 @ 12:31:46
URL: http://dack-nacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0