Glad Påsk!


GLAD PÅSK PÅ ER!!!






Igår kväll åkte jag hem till Tjörn en snabbis för att hälsa på mor och far!
Det var så mysigt att träffa dom!!

När jag kom dit satte vi oss på altanen å käkade potatissallad och rostbiff =) mumsig!!
Givetvis blev de några glas rött också!



Senare låg vovvarna, Mamma, Pappa & Jag i en å samma säng och kollade
så ska det låta =)

I morse vaknade jag 06.03, men vägrade gå upp!
Ingen på övervåningen var uppe så jag låg kvar å drog mig i sängen
tills ja hörde att mamma och pappa gått upp.

Käkade frulle, den bästa som finns...


Havregrynsgröt med lingonsylt ;-)

å sen gick pappsen å jag å alla hundarna på promenad.
Därefter grejjade vi lite i trädgården, eller dom grejjade å jag lekte med Akhela ;-)

Sen drack vi kl 10-kaffe å sen for jag ner till stan.

Svängde förbi söta Ullis med lite trollhasselgrenar som hon så gärna ville ha!

Drog ut till den brygga där jag spenderade den mesta av tiden förra sommaren.
Låg där i bara bikini och solade och njöt av att höra ljudet från havet, båtar, fiskmåsar å allt där till.





Sen åkte jag hem och sov en liten stund.
Nu har jag precis varit och handlat för ikväll ska jag hem till min kära kollega för att
fira påskafton i "en annan del av svindal" ;-)
Ska bli mycket trevligt!!!
Dom ska käka påskmat men jag vill äta grillat så ja har handlat kött och potatissallad.
De e ju underbart när man kan få som man vill,
är inte så förtjust i påskmat.

Ha en fin påskafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0