Lååång måndag!


Idag har de varit en lång arbetsdag!
Var på jobbet vid 7.30 å kom hem 20.00.

Underbart väder har det varit och jag har lyckats skaffa mig en otroligt
ful solbränna efter mina sommar skor som gjorde premiär idag =)
Har varit ute med barnen i stort sett hela dagen i det sköna vädret.

Det blev riktigt varmt och skönt idag
och de blev ju inte svalare av att jag fick en knäpp
och började sopa bort allt vintergrus från gården.

Jag sopade bort massor med grus å de yrde sand
men fint blev det! Fick dock inte sopat hela gården även om jag
tycker att jag sopade riktigt mycket.
Svettig blev man oxå i solens hetta!



Har haft en kul dag med barnen och
det fina vädret gör alla så glada och spralliga!

Senare på kvällen hade vi föräldrarmöte.
Därför kom ja hem så sent.

Nu ikväll har ja badat badkar och nu slängt mig på soffan.


Orkar inte skriva nåt mer... men har ju skrivit lite nu i alla fall.

Vill bara säga att jag älskar mina underbara kollegor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0