LURAD!!!




Jag hade helt glömt av att luras idag, men ikväll tog jag igen hela dagens missade lurerier!!
Fick en luring av min vän Hänkebänk,
men gick inte på den,
men jag valde att använda de jag fick av honom å skicka till massa folk
på facebook via chatten..

Där stod det:

"eeh.. du...
du har nog fått fb-virus.
Du skickar ut länkar till folk i din fb-chat... någon porrsida...
Går man in på länken får de i sin tur virus.
Du kan nog se länken på din logg.. för viruset rader/döljer chatten för dig i direktloggen.
så kolla din logg..
ja klickade på en.. å nu skriver folk till mig att ja skickar länkar..."

Lyckades lura ett 20-tal ikväll å fan va jag garvade ÅT ER!!!
Haha!
En del fick ju typ PANIK!
haha!
Underbart, jag njuter av att luras å skrämmas!
Ja, jag vet, jag är en sjuk jävel!!

En del loggade ut innan jag han skriva att det var ett skämt,
men hoppas de inser att de inte har något virus ;-)

Min väska är nu packad, och utburen till bilen.
Så nu är jag redo för en helg ute i skogen!...tror jag..!

Ha de bäst!
Puss å kram!
:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0