Packa är inte min grejj...!



Försöker packa inför helgen som skall spenderas någonstans i skogen i Lysekil...
Men det går inge vidare alls.. Alldeles för många saker som jag MÅSTE
ha med mig. När jag ser på allt som jag lagt fram skulle
man kunna tro att jag ska va borta i 2 veckor.
Än så länge har jag packat ner en kniv, hårborste, hårspray, smink å kamera!
Det är viktigt!
Sen ska ja ju ha massa kläder å skor/stövlar...
Oavsett vad jag får med mig och inte, så kommer jag antagligen överleva helgen.

Men nu vill ja få detta överstökat så nu jäklar ger jag mig själv 10 minuter.
Sen ska väskan bäras ut till bilen!

Sen ska jag slänga mig på soffan och dega.


Ha en bra kväll allesammans!
Pusshajjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0