Påskfirande, sen barnvakt!

Hej!

Ikväll har jag varit hemma hos lillsörran å passat "Lilleman"
De finns nog inte många ungar i den åldern som är så
fruktansvärt charmig, snäll och glad!
Inte en tår fälldes när mammi var å tränade!



Vi har pratat väldigt mycket ikväll,
även om de många gånger känns som om vi talar två helt olika språk.
Men vi förstår varandra ändå ;-)

Sen kom Lillsörran hem å de va kul att få umgås med henne oxå!!
Alltid lika mysigt att vara där! ♥

Tidigare idag har jag haft en riktigt go dag!
Det har varit påskfirande idag på förskolan och vi började redan vid frukostbordet
med att måla våra ägg!
Jag var helt inne i mitt målande!



Finare än så blev det inte, men tycker de blev ganska fint för att vara  jag
som gjort det =)

Tillskillnad från de andra som käkade upp sina ägg så fort de var färdigmålade,
så sparade jag mitt FINA ägg för att lite senare ge bort det
till underbara Helen som kom och hälsade på oss idag!

Gjorde även ett väääldigt fint påskkort till henne.
De flesta av barnen har gjort såna här kort,
å jag måste erkänna att deras var nog snäppet finare än mitt,
men gjorde så gott jag kunde!



Helen såg ut att bli väldigt glad av över mina påskpresenter,
men hon kanske besitter en hög skådespelar talang
så hon kan lura vem som helst ;-)

Lite senare fick vi besök av påskhäxan oxå som kom och delade ut godis till alla barnen,
vilket var väldigt uppskattat!
Jag fick faktiskt några jag oxå!



Vi var ute typ hela dagen och njöt av de fina vädret.
Och vi käkade även en rejäl påsklunch =)

Så min dag idag har varit väldigt bra!

Ha de bäst allesammans!!
Pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0