Begravning på förskolan idag..


Hej!

Här kommer lite uppdatering!
Har varit så förbannat trött det senaste så jag har faktiskt inte orkat ordbajsa här innne på ett
tag som ni kanske märkt ;-)

I fredags
efter jobbet for jag hem och gjorde mig i ordning.
Satte mig på bussen för att åka hem till en vän, men insåg då att jag glömt mitt vin.
SMART!!
Hoppade av och åkte hem igen för att hämta mitt goda vin ;-)

Satt sedan å käkade ostbricka å drack vin i trevligt sällskap!
Då jag även käkade jordgubbar, och jag måste säga att dom var riktigt jävla goda!

När mina rastlösa ben började sprätta, ringde ja en polare som var inne
på incontro och strax där efter smatt jag dit på några röda.
Är väldigt tacksam för att jag slapp stå i den kö som var på utsidan,
å istället fick valsa rakt in ;-)

Där innen träffade jag en del kända face under tiden jag minglade runt med ett glas rött i näven.
Vid halv ett tiden tänkte jag kasta in handuken för att åka å köpa mat å sen hem å sova,
men då drog jag istället med upp till heaven 23 med min vän.



Hade faktiskt aldrig varit där uppe,
shit sicken utsikt man hade över stan!
Helt otroligt vackert!!



Där uppe käkade vi var sin sån där asgod räkmacka!



Jag hade inte ätit nästan något på hela dagen,
å även om jag en gång sagt att det är ju omöjligt att sätta i sig den där omtalade räkmackan så
måste jag säga att jag gjorde det.
Fick i mig hela mackan! haha
Och jag har ju faktiskt ett vittne att ja klarade det, de kan han intyga!


Jag skulle väl antagligen mått bättre om jag lämnat halva,
men fick en liten tvångstanke och vräka i mig hela...vilket jag lyckades med!
Mätt och go for vi sedan hemåt i min käre taxichaffis bil som jag alltid åker med
och chockade honom när jag gav honom lite pengar för resan.
Kan ju inte åka runt gratis jämt, de känns ju inte rättvist kan ja tycka!

Väl hemma blev de lite efterfest innan ja deckade i min sköna säng!

Så min fredag var verkligen en mycket trevlig och rolig kväll!!!

Tack för allt, säger ja till Er alla som förgyllde den kvällen =)

Lördagen gjorde jag inte så mycket, mer än å vara ute å gå i de fina vädret
sen sov jag mesta dels av den resterande helgen.
De va inte alls så att jag var bakis men jag har nog blivit kroniskt trött!
Kan sova hur mycket som helst känns det som och jag får aldrig nog!!

I måndags var de ju strålande väder och då kan jag säga att jag älskar mitt jobb
extra mycket för att man kan vara ute hela dagen i de sköna vädret.
Man tycker det är lite synd om dessa kontorsmänniskor som sitter inne å endast
får titta ut genom fönstret på de fina vädret!

I dag har de ju varit lika fint och
de va en kille som sa till oss idag på förskolan:

- Idag har jag bestämt att alla tjejjer ska sola, å killarna ska leka!

Låter kanon!, sa jag.

Så solat, de har jag gjort lite idag =)
De kan ju jag behöva ;-)

Ett par barn kom springandes och sa att de hittat en död mus.
Å jag blev så klart nyfiken å sprang med dom för att se på denna mus.



Jag föreslog att vi skulle begrava den så de grävde denna grop,
sedan stod alla barnen i en ring runt den å så valde de att sjunga en sång,
blinka lilla stjärna, för den gillar ju alla, va de ett barn som sa.

Efter att vi sjungt la vi över jord å la dit blommor och ett kors.



Barnen kände att de hade gjort nåt väldigt fin för denna mus,
och ja blev så glad att de gick in för de till 100%

I morgon efter jobbet ska jag passa lilleman igen, å de ska bli så mys!
Han e ju så liten å goe ♥
Hoppas ja inte får lika mycket kräks på mig i morgon som sist haha!

Nu ska jag sätta mig och skriva ett viktigt mail, å berätta lite mer ingående om vem jag är, å lite så,
inför ett jobb som jag tänkte ägna mig åt framöver.

Ha de gött alla sköna människor!!!

Pusshajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0