Solig promenix!



I morse vaknade jag vid 7 och var jättepigg!
Tog ut hunden på en promenad å sen blev jag väldigt rastlös.
Åkte till statoil och handlade lite frulle ;-)
Satte mig sedan ute på balkongen lite och kände hur värmen började komma.

Jag och Ullis bestämde oss för att ta en härlig promenad ute vid havet i särö
så ja for och hämtade upp henne och vovven vid 9.45, sen ställde vi bilen vid jobbet och började knalla iväg.
Vi kom inte många meter innan vi sprang på en förälder som har barn på vår förskola.
Eftersom de precis har flyttat till nytt ställe så blev vi med hem till dom för att se hur de bodde.
Mycket trevligt =)
Inte ens på helgerna blir barnen å föräldrarna av med oss personal haha

Traskade sedan vidare och njöt av de underbara vädret.

Tog lite bilder...






Akhela är ju inte känd för att vara smidig, så hon trillade så klart i.
Hon är inte rädd för vatten, utan ska alltid bada tassarna när man är i närheten av vatten,
men de där med att trilla i är mycket läskigt!
Tur att jag precis hade tagit upp mobilen ur hennes väska innan hon plumsade i.

Det är så himla käckt med en sån väska för där lägger jag
alltid vattenflaskor så hon har lite att kämpa med att bära
samt mina bilnycklar, snus, telefon å va de nu mer kan vara som man måste ha med sig.

Det är lätt att man blir väldigt avundsjuk på folk som bor i de fina villorna när man går där
och ser hur satans vackert många bor.
När ska de va min tur å få flytta till ett sånt hus?
Måste hitta mig en rik man!!! ;-)

När ja släppt av Ullis hemma hos sig for jag hemåt, men stannade till å köpte mig
säsongens första glass, å de blev en 88:a!
MUMS va de!!

Nu sitter jag ute på min balkong i solen och njuter av att de är långledigt!!!

Ha en fortsatt bra dag allesammans!!

Massa kärlek till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0