Svettigt men gôtt!



Min påskafton firades ute i "en annan del av svindal" hos min kära
kollega Kicki! <3
Det var jättemysigt och jag fick grillat mig min
flintastek å käka min goda potatissallad.
Ett par glas med rödvin blev de ju förstås oxå ;-)

Efter att vi hade käkat oss mätta så magarna pekade rakt ut
så tog vi oss en promenad ner till nån äng där de va en stor brasa.
Stod och såg på när den tändes och hur den brann.




Idag morse satt jag ute på balkongen å käkade frulle,
men kände snabbt att de var FÖR varmt för att sitta där.
Så ja packade min lilla väska och drog till Hovåsbadet.
När jag kom dit var de bara 4 bilar där så att hitta en käck plats på berget var inga problem.



Ganska så snart efter att jag lagt mig tillrätta där,
kom folket ner...jisses va folk de kom!
Tur att jag kom dit i tid!



Låg där i ca 5 timmar innan ja kände att
"nä nu har jag gjort det här"!
For hem och tag en goe promenad med Akhela
och avslutade den med att hon fick springa lös som en galning i rasthagen.

Ikväll ska jag iväg och grilla, ska bli gött=)
Jag Älskar ju grillat!!
Skulle kunna käka de varje dag!

Nä nu ska ja hoppa in i duschen å sen fixa mig lite!

Ha en fortsatt trevlig kväll kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0