Tröttisch!


Idag har jag haft en bra dag på jobbet =)
Va ute i skogen med 45 ungar på mulle!
Så skönt att komma utanför förskolans grindar med barnen.

Efter lunch blev ja toktrött.
Hade kunnat somna stående.
Åkte hem å grejjade lite med bilder som jag tog i tisdags när vi var ute i skogen
å gjorde iordning lite dokumentation om vad vi pysslade med.

Senare åkte ja in en sväng till Järntorget å kollade va de
hade på utförsäljningen av Dieselkläderna..

Provkollektioner från DIESEL för våren och sommaren 2011.
Flera tusen plagg; DAM, HERR, BARN, SKOR samt VÄSKOR till kraftigt reducerade priser!
Priser från 50 kr!
Plats: Biograf Draken vid Folkets Hus på Järntorget i Göteborg
Passa på och fynda mellan dessa tider:
Torsdag 28 april - 07:00-19:00
Fredag 29 april - 10:00-19:00
Lördag 30 april - 10:00-17:00
Söndag 1 maj - 12:00-16.00


Hittade en tröjja som ja verkligen gilla!!
Visserligen e de en herrtröja men de skiter jag i ;-)



"Proud to be dirty"



Reflex å grejjer på oxå. de va ju bra ;-)

Hittade även en assnygg handväska som jag så gärna hade velat köpa
men kände att: nä Nora Eriksson, den MÅSTE du inte ha.
Den kostade många pengar...å man ska spara, inte slösa! =)

Var helt slut när jag kom hem så ja sov en stund innan Joel ringde å sa att de va dax för
fotbollsmatch ute i Kviberg.
Ja hade lovat att stå å hejja på  när han å Johan å sitt korpenlag spelade =)

Johan kom och hämtade upp mig.
De va inte så varmt så ja va glad över att ja hade bra med kläder på mig.
Grabbarna spelade på bra och det gav ju resultat oxå!
Gillar fotboll å när man känner några som spelar så blir de roligt å kolla på.

Tog lite bilder...SÅ KLART!!!


(Joel i vit tröja)


Johan ;-) 





Göttigt värre så vann dom med 2-1 =)
Så de va en bra match!

Nu har jag precis gått och lagt mig och slökollar på Götakanal 2
I morgon är ja sen, har inga planer inbokade, men grilla hade ju inte varit fel.


god natt!

Pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0