Vårsol höjer humöret =)


God kväll!

Sist jag skrev va ja ju rätt nere, men nu känns allt bättre.
Minnen kan poppa upp hastigt, och komma väldigt nära in på..
minnen som man inte vill bära med sig..
Men hur mycket man än försöker att
förtränga och gå vidare så bär man med sig sitt
bagage vart man än går.

Igår efter jobbet for ja hem till Lillsörran och passade hennes lillpöjk
när hon va å tränade =)





Så söt ♥

Han va käck hela tiden och vi lekte massor.
När hon tränat klart satt vi i soffa å drack te.
Det var mysigt att träffa dom båda,
för de va så länge sedan sist.
Har inte velat åka dit när man varit förkyld!
Men nu är ja ju frisk så =)

Idag har de ju varit en solig och skön dag
och det är nu jag är lycklig över att jag inte sitter inne på ett kontor & arbetar
utan kan vara ute och ta del av de fina vädret om dagarna med barnen =)

Barnen hittade blommor som de plockade idag



Slutade tidigt idag, å då for jag å Emma ut till frölunda torg.
Jag behövde köpa mig ett par jeans  men var inte alls sugen på att gå i affärer egentligen.
Snabbt och lätt studsade jag in i en butik och drog till mig 6 jeans,
provade dem alla å sen valde jag ett par,
sen gick vi till kassan.
Snabbt å lätt! =)

Ibland är man inte sugen på att gå i affärer å shoppa, kan ja tycka även om ja e tjej och
kanske alltid borde älska och shoppa, men sån är inte jag serru!

Å idag ville jag bara hem och gå ut i solen igen med Akhela.
När jag kom hem tog jag en go promenix med Kela,
sen tog jag med mig en filt ut och ett märgben till  henne,
så satt vi på gräsmattan och solade och akhela åt på sitt ben.




Gillar inte att hon äter sånna inomhus, de blir så slabbigt,
så de passade ju fint att få de överstökat ute!

När jag sen kom in skulle jag sova en LITEN stund...
mm de gick ju bra... sov från 16-tiden till 21!

Men som tur e är jag fortfarande trött så ja kommer nog kunna somna om nu igen.

I morgon slutar jag klockan 13 =)
Senare på kvällen blir de aw med några kollegor.

God natt !!

Pusshajj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0