Akhela är KÄR ♥


I dag kom Christian förbi och visade upp sin vovve Devil!



Jag var som alltid, livrädd för att de skulle ryka ihop...
men så överlämnade jag det där åt Christian i stället och jag
gick in i köket och gjorde ordning kaffe.
Det gick hur bra som helst och dom hade jätteroligt tillsammans!

Devil, är en 1.5 års bullterrier, kastrerad och supersnäll!
Jag tycker han va ful-söt!
hihi
Men ja tycker inte dom är vackra bullterrier men dom är nåt
mittemellan!
Å honom kunde man bara inte låta bli att gilla!!♥

Akhela som just nu löper,
önskade ihjäl sig att få bli av med oskulden och även om de
va fritt fram, så lyckades inte Devil riktigt hajja hur de skulle gå till.
Han va på henne i ett, men ena stunden siktade han på magen, andra på låret, hövvet, ja ni fattar.
De är la inte så lätt att veta hur man ska gö om man aldrig gjort de?!
Haha!
Akhela va inte helt idiotfri heller som tyckte de kunde byta plats
ibland så de va hon som var överst.

Filmade dom lite när de hälsade i hallen..
fattar inte varför de skulle hålla till där när jag har
så stor lägenhet.

La ut de på youtube men fick inte lagt in filmen här så ni får klicka på länken nedan!

http://www.youtube.com/watch?v=QJnDYh7kPrs

De va jätteroligt att vovvarna gick så bra ihop!!

Kul att Ni kom förbi idag =)

Ha de gött hajjjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0