Magsjuk :(


En halvtimme innan ja skulle vara på jobbet igår gick ja på toa innan
ja for...
å där blev ja sittandes om man säger så...

Fy satan...
Fick ringa jobbet när ja fortfarande satt där.
Blev givetvis hemma igår. Hög feber fick jag oxå.
Om jag ska vara ärlig så minns ja inte så mycket från igår.
Allt var som en dimma.
Mådde skit, de vet jag att jag gjorde, men sov bort hela dagen hur lätt som helst.
Var vaken en liten stund igår kväll innan ja totlaslocknade igen.

Missade ett MYCKET INTRESSANT samtal igår dock. Hade ett intalat medddelande på min telefonsvarare från en kändis ;-)
Han är låtskrivare, sångare och producent och han ville gärna lyssna på mina låtar, stökigt att man ska missa de samtalet, men fick hans mail och nummer så, så farligt va de ju inte.
Så de ska bli spännande å se vad det kan leda till.
Man har ju inget att förlora liksom!

Saknar min spis, men kan ju inte få hem den nu när ja ligger här å tycker synd om mig själv!

Nä nu ska ja sova igen.
Är helt slut!
Har precis vinglat omkring på en promenad med Akhela i de sköna vädret.
Synd bara att man inte orkar gå så långt!

God natt på er, för en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0