Snart så..!


Hej,
fy sicken resa detta varit denna helg.
Herregud, har nästan känt mig döende.
De e sant!
Låt mig aldrig bli magsjuk och förkyld samtidigt igen!

Är hemma idag för att vila upp mig.
Är fortfarande inte helt feberfri om ja inte käkar alvedon.



Idag ringde jag upp den där "människan" som ringde å sökte mig i fredags..
Många som undrar vem människan är men vill hålla på det ett tag..
å vi har nu preliminärbokat in en träff i hans studio på torsdag med några andra producenter oxå.
Det ska bli spännande!!

Strax efter de samtalet rinde det ett 08-nummer på min mobil..
tänkte jaha, nu är de nån satans telefonförsäljare igen!!
Så jag svarade väldigt otrevligt i telefonen,
å så frågade kvinnan om det var Nora Eriksson...
-Öhh jaaaaaaaa, de e la till henne du ringt eller? sa jag.
Sen presenterade hon sig och då jag gick igenom golvet.

Hon var jättetrevlig och ringde för att hon ville att jag skulle maila upp några låtar till henne
omgående.
Bra första intryck där Nora!!

Så nu har jag mailat en kort presentation om vem jag är,
å skickat iväg 4 låtar.. så nu sitter jag och väntar på att hon ska ringa tillbaka.

Jag har då aldrig haft några stora förväntningar vad de gäller min musik,
de är mer andra som har haft det som hört.
Men vad har jag att förlora??
INGENTING!
Och nu har jag ju sluppit jaga dom,
de e dom som ringer mig.
De e bra!
Man märker ju tydligt att det är genom kontakter saker och ting händer!
Annars blir man ju bara en i mängden!!

Jaja men vi får la se va de blir av detta nu då,
om de blir nåt.

Vill i alla fall tacka DIG, för att du skrivit så fint om mig till dem!


Nä nu ska jag ta och göra mig en varmakoppen!
Mums, de är ju så MATIGT!

Ha en bra alla hjärtansdag allesammans!!
Min dag är redan gjord känns de som =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0