Hellu!

God förmiddag!!

I torsdags
jobbade jag till klockan 14.30 där efter for jag hem och svirade om lite
och sen for ja in till Ritz.
Skulle på mediamecca.


För er som inte vet vad mediamecca är så kan ni själva gå in på deras hemsida HÄR.
Hade en trevlig kväll och kom med på en del mingelbilder som togs under kvällen...en del bilder blev ju bättre än andra haha!
Gjorde en asful min på en av bilderna då jag precis tagit en klunk vin!
Men nån måste ju se rolig ut oxå haha

Men denna bilden blev ju bra i alla fall =)



Det var många trevliga och spännande människor där!
Det var en intressant och trevlig kväll och ja är glad att jag blev med dit.

Igår åkte jag till Universeum med femåringarna på förskolan.
Jag var lite pirrig, jag älskar ju att titta på ormar, giftiga spindlar, hajjar mm...
å va lite rädd att jag skulle glömma bort mitt sällskap men som tur var
så gillade de att kika på allt kul lika mycket som jag! =)
De flesta av barnen hade ju varit där flera gånger,
men jag, jag hade ju aldrig varit där!!
Så många gånger jag varit på väg, men de har aldrig blivit så.
Jag bara längtar tills ja ska dit igen!!
När jag kom  tillbaka till jobbet var de ett barn som kräktes,
så den dumma magsjukan verkar inte gett med sig ännu!
Stackars små å vara magsjuka :( Inte kul!


Igår efter jobbet låg ja å mös med Akhela på soffan och käkade lite gott
och slötittade lite på tv. Tror ja somnade innan klockan va 22 ;-)

Idag har jag, min nackspärr och hunden varit ute på en långpromenad!
Det var så friskt å skönt ute!
Måste bli av med min nackspärr bara, de är såå irriterande!
Lite nackmassage hade ju inte suttit fel!!

Ikväll är tanken att ja ska leka med Joel,
som är en härlig kompis och även min kollega!
Det blir nog bara soffhäng å nån film eller så.
Längtar till sommaren då vi kan spela  frisbeegolf igen,
eller ligga å sola vid havet å lösa korsord =)



I morgon
har jag bjudit hem 2 gäster, som ska komma hit på kvällsfika.
Det ska bli trevligt!

Sen på måndag är de jobb igen! =)
Hoppas denna jävla dumma magsjuka dör ut snart!

Helgerna går alldeles för fort, å  lika så är det med veckorna!
Vart tar all tid vägen?

Jaja ha en fortsatt trevlig helg!!

Kram kram!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du va på bilden ! =)

2011-02-05 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0