En dag kvar...!


Har haft en bra dag på jobbet och skrattat en hel del med/åt mina underbara kollegor Emma å Ullis!
Hela eftermiddagen har jag hållt tummar å tår för min bästa Lottas skull!! Älskling ja hoppas sååå att ni får det!!!!


I dag efter jobbet for ja och Ullis till träningsverket. Vi körde först ett 30min pass med spinning, där efter körde vi ett styrka-balans-pass på 45 min =) De kändes gött de när man va klar!

Ikväll har jag dansat runt med dammsugaren å försökt suga upp all jävla småsten som man drar in! Den gör sig bättre ute på vägen där de är halt än inne i min lägenhet kan ja tycka!!!

Idag är de bara en dag kvar till ja ska träffa  min dejt igen =) Vi ska ses i morgon. Längtar! Ska bli mysigt !!


Nä nu ska ja diska lite innan ja ska slänga mig  på soffan för att dega!

Börjar tidigt i morgon, 6.30.... så ja måste lägga mig i någorlunda tid så man kommer upp!


Ha de gött hajjjjjjjjjjjjjjjjjj

;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0