Frädaa


(en gammel bild från karlsta´tiden!)


Fredag!!!

Idag vaknade jag med en mycket ful frissyr!
Som tur var försvann den när ja badade i morse!

Var tidig med bästaste Lottisen!
De e mysigt <3

På morgonen fick vi veta att 5 av våra barn som var på förskolan igår,
låg hemma och hade kräkts hela natten :(
Så idag vart vi bara 6 barn...
De andra valde att stanna hemma!

Min kaka verkade gå hem, som jag bjöd på idag på jobbet! =)



Ja e så jävla bra va!

For hem 12.30 idag, då ja inte hunnit ta rast, så då fick jag sluta lite tidigare.
När jag kom hem fick ja veta att hunden var färdigrastad,
så ja kunde bara slänga mig på soffan och sova!
Det behövdes! Va sjukt trött!

Lite senare åkte jag och min granne ner till kållered å hämtade hem  hennes nya spis!

Där efter har ja suttit och spelat på synten Sölve och sjungt massa!
Sjung ut å sket i om grannarna hörde mig.
Ja e så trött på att aldrig sjunga riktigt längre hemma.
Så nu jävlar får de höra vare sig de vill eller ej!!

Sen har jag inte gjort så mkt alls...
gick till affären å köpte mig Lemon & Lime läsk å blandade mig en god drink!
De va inga fel!

Ska snart sova, är fortfarande trött!!

Hoppas ni har haft en bra fredag??!

Ha de gött pusshajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0