God kväll..!


(en vrölgammel bild)



God kväll/ god natt!!! ;-)

I går var jag inte alls på humör för att blogga så de sket ja helt enkelt i det som ni kanske märkte!
Men ikväll kan ja ordbajsa ett par rader.




I morse hade vi ett barn som var väldigt ledset å då sa ett av de andra barnen, man får inte gråta när man är stor.
Självklart får man det sa jag, alla gråter vi ibland även vuxna gör det...
Då sa en kille på 3.5 år: - Min mamma är inte ledsen nån gång, hon har ajfåån!

Haha!!
Så underbart sagt!

Det är alltså en iphone alla olyckliga eller ledsna ska skaffa sig så de slipper må dåligt eller gråta!

Efter jobbet idag for ja hem en snabbis sen for jag till Lillsörran å sniffade på hennes bäbis!
Han e bara 3 månader, knappt...sååå söt!
Fan, skulle ju tagit en bild, men va så uppe i att höra på allt han hade å berätta ;-)
De va kul å träffa Lillsörran, har inte setts på ett bra tag. Men nu fick vi uppdaterat varandra en del!


När jag kom hem va ja helt slut!
Tog mig en promenix med Akhela på all is här ute, fan man skulle lyssnat på farmor å köpt sig ett par broddar!
Men men, nu får man glida runt som bambi på hal is istället.

I morgon är det träning som står på schemat! Skulle va nice med lite spinning.

Nä nu ska ja stänga igen här, måste sova lite!

Ha de så bra å sov så gott sköningar!!

Pusshajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0