God morgon alla käcka nyvakna snyggingar!


Nu har ja badat, varit ute med Akhela, druckit kaffe och ska snart masa mig mot jobbet!
Idag får vi en ny inskolning =)
(alltså ett nytt barn som ska börja på vår avdelning..)



Vad händer i veckan?
Hm.. ja jag ska jobba, träna, städa och försöka träffa Lillsörran.. mer än så har ja faktiskt inte planerat!
Men å andra sidan så hatar jag ju att planera så de är väl lagom så.



Igår fick jag en förfrågan vad jag använder för ögonskugga, å ja ska vara ärlig
å säga att ja oftast köper billiga men dock snygga ögonskuggor.
Det gör mig inget om den är billig, bara den är snygg så!!
Så så jobbar jag!



Svårt att skriva vilket märke det är när ja inte vet från vilken bild man sett ögonskuggan.
Har ETT PAR ögonskuggor..typ hur många som helst! =)
De är de bästa med att vara mörkhyad, att man kan ha så många roliga färger!

Nä nu är det dax att bege sig!!

Ha en jättebra dag på Jobbet allesammans, å ni som inte jobbar får ha de så bra ni med!
Pösshajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0