Helt slut!!



Jag föll precis pladaskt ner i soffan och tänker inte göra ett knop mer ikväll!

Har ikväll varit och tränat med mina två kollegor från min avdelning, Emma & Ullis! Vi körde först ett spinningpass på 45 minuter å därefter blev det ett mage-rumpa-lår pass i 1h å 15 minuter! Tjohooo va gött!
Efter att ja kommit hem fick ja åka tillbaka till jobbet för att hämta min mobil som ja så duktigt hade glömt där!!! Men men de va la gött med en lite biltur på kvällen haha =)

I dag har jag räknat ut att intaget av antalet kaffekoppar varit bara 6 stycken. Det är väl kanske 3 koppar för mycket men men.

Orkar fasen inte skriva mer ikväll är helt slutt!

Men jag hoppas ni haft en kanonbra dag!!
Pusshajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0