Pigg å gla, é ja i da'





TJAAA!!!

Igår somnade jag för en gångs skull i tid!
Kände mig så utsövd när klockan ringde i morse kl 05:00!
Gjorde ett svandyk ner i badet å sen gjorde jag mig i ordning.
Tog en go å halkig promenix med Akhela, sen for ja mot jobbet i en bil fylld med hög musik!!
Kom till jobbet sjungandes, gjorde kaffe och sen vart dagen igång på allvar!

Idag har jag suttit och planerat lite tillsammans med mina blivande avdelningskollegor.
Jag skall byta avdelning den 22 feb till en "stora barns avdelning" (där barnen är 3-5år)
De barnen ja har nu är 1-3.
Kommer sakna alla mina små stjärnor på min nuvarande avdelning, samt personal, men jag ska ju bara
förflytta mig till grannavdelningen så jag kommer ju fortfarande träffa alla =)

Idag skulle ja ju träffat P, min dejt ;-) Men han va förkyld så de vart inställt!
Så trist!!!
Men roligare å ses helt klart när han är pigg å kry!

Så istället blir de Zumba-step ikväll tillsammans med min underbara kollega Ullis!

Så nu blir de lite soffhäng en stund innan de bär av mot gymet igen =)


Ha de göttans vettja ;-)

Puss å kram, hoppas du varit käck hela dan'! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0