En regnig å något dyster Söndag...!


Idag har jag inte gjort så många knop.
Var vaken till 7 i morse å sen somnade jag äntligen.
Vaknade dock nästan exakt samma tid som igår..
14.40 idag...
Fan, de är inge bra å sova bort en hel dag,
men iof man har ju semester å vädret är piss så..

Har hela dagen gått å inte kunnat komma på vad jag vill käka
men nu ikväll så kom ja äntligen på det!!
Åkte till affären direkt!!




Ja hade hoppats på att sitta å frossa i mig ALLT detta,
blev rätt besviken när ja bara orkade en macka.
Men den som spar, den har!
Kan ju bli en favorit i repris i morgon =)

Det är SÄLLAN jag glömmer min mobil,
men de gjorde ja idag när ja skulle åka till affären och
givetvis har man missat ett samtal som man verkligen hade velat ta.
Å givetvis när man ringer upp så är de för sent...

Akhela har sprungit runt här och visat upp sitt tuggben som hon fick idag.
Hon är ju så knepig haha vägrar käka upp de!
Det ska visas i ca en vecka,
då hon tassar omkring här hemma och kommer å visar va hon har 1000000ggr per dag
å är super mallig!



Måste va underbart att va så lättroad!


Det är först när man mister nåt,
som man inser vad man egentligen hade...
Å tanken på att man inte kan få tillbaka de
gör att man vill ha de än mer!
Varför är det så?!



Tycker de är otroligt tomt utan dig oxå!!
Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0