Hej...!

Har varit iväg i ett par dagar som ni kanske märkt!
Har haft det fantastiskt bra då ja varit på Tjörn, Bokenäs & Strömstad...

Dock fallerade allt bra när kaoset i Norge bröt ut.
Har den senaste tiden kollat på de norska nyhetskanalen nästan hela tiden.
Och idag har jag läst hela Anders Behring Breivik manifest på 1 515 sidor.
Aldrig någonsin har jag pallat läsa så många sidor engelsk text, men idag..har jag läst!
Vill inte att de ska finnas kvar på nätet!
Vill fan inte att de ska väcka ideer för andra galningar!!!

Det är helt ofattbart att det som hänt, hände.
Jag finner inga ord
men ja sörjer verkligen med norska folket!!!

kan inte ens sova pga allt detta...
förstå vad dessa människor upplevt..
något vi antagligen och för hoppningsvis aldrig kommer behöva uppleva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0