Kaadissschhhhhh!

Idag har jag varit och köpt färg till min avdelning. Tänker måla om där lite på min semester någon regnig dag.
Skiter i att ja kommer vara där på min fritid...mitt jobb är ju som mitt andra hem, å där vill man ju ha de fint!
Tror avdelningen kommer bli jättemysig när vi fixat till den som vi vill ha den, ja å Ullis har våra visioner som ja hoppas på att få förverkliga!

Åkte även en sväng å kollade lite kläder och fick tag i en snygg kjol å lite underkläder.
Sen for jag hem och storstädade! Herregud ja tror ja dammsög min soffa och en matta på 1.5 h innan ja vart nöjd! De hade antagligen inte tagit så långtid om inte dammsugarhelvetet skulle gå sönder! IRRITERANDE!
Men nu är de fint i alla fall. Tänkte att de kunde va kul å komma hem i morgon efter jobbet till en nystädad lägenhet ¨å slippa städa första dagen på semestern!!!

Ja å vad ska ja göra på min semester då??
jo: SLAPPA Å TA DAGEN SOM DEN KOMMER!!!

Om ja kommer åka iväg nån stans vet jag inte, men ja tänker göra precis de ja känner för, för dagen.
Att planera är ju inte min starka sida!!!


Nu ska ja städa i mitt kök lite oxå. Dessa förbannade hundhår gör mig galen!! Tur att hon inte fäller så här mkt jämt för då hade ja fått krupp!

Ha en fortsatt trevlig kväll!! Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0