Kusinträff AB


Igår kunde jag verkligen inte sova,
och vid 04.30 snåret åkte ja in till stan å hämtade M som hade varit ute och kalasat.
Jag var klarvaken när han ringde så de va verkligen inget ansträngande att åka in!
Väl hemma igen somnade jag som en stock efter bara några minuter.
Sover alltid bra när någon är här, så de va gött att man fick sovit några timmar.

Kändes som om ja precis hade somnat när larmet på mobilen började tjuta.
Smög upp och duschade å gjorde mig i ordning sakta men säkert inför den årliga
kusinträffen som vi alltid har kl 13 sista lördagen i Juli ute i Bokenäs i farmors sommarstuga.

Man ska ju inte "väcka den björn som sover," men de va tyvärr ett måste.

åkte sen upp till Tjörn först å lämnade av Akhela.
Sen åkte ja till Henån där ja mötte upp min bror Kalle.
Ställde min bil där å sen åkte vi ut till Kusinträffen hos farmor.

Denna dag, då kommer alla kusiner dit som bor runt om i landet
och ja måste erkänna att de är många av dem som ja bara ser just denna dag.
Så man har lite att prata om, som typ, "jaha å vad har hänt sen förra året vi sågs?" ;-)

Vad gör vi då på vår kusinträff?
Jo vi äter en jävla massa mat och snackar, skrattar, retas skojar och sen går vi alla
ner till havet och badar.
Å när vi kommer tillbaka blir de efterrätt!

Tog en del bilder idag...

































Min storebror i mitten =)















































Min stora syster å min andra storebror!
Visst är vi lika som bär? ;-)







Hade en jättemysig dag tillsammans med alla sköna stjärnor ♥
Alla va dock inte med idag, men hoppas dom kommer nästa år!!

Detta va första året som ja åkte från kusinträffen utan att ha känslan
att man är så mätt så man vill spy!
Tänkte mig verklige för i år att inte äta tills ja nästan spricker
och det tackar jag mig själv för att ja klarade av att göra!

Min bror Kalle, släppte sen av mig i Henån å tog sedan min bil hem till Pappsen för att hämta min älskling!
Åkte sedan ner till stan och nu ligger ja här gött utslagen i soffan
och funderar på att gå å lägga mig strax.
Tröttheten har hunnit ifatt mig så varför inte passa på att sova när man kan?!

Tack alla som va med idag och ja hoppas vi ses nästa år igen
samma tid, samma plats ;-)

Pusshajjjj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0