Skaldjurskryss med jobbet!



I går slutade jag 13 sen for ja hem och va med Akhela innan ja blev hämtad av Ullis för att åka tillbaka till jobbet.
Jag, Lotta, Kicki, Emma, Ullis, Nettan, Molle, Sofie & Missis skulle iväg på en båttur å käka skaldjur!

Tog en jävla massa kort, lägger inte ut alla men här är några från kvällen!




Jag Ullis & Sofie


Jag å Ullis


Lotta å Missis



Mhmm... ett skåp ja passade mig för!


Missis


Ullis & Kicki



Ja å Lotta


Nettan


Lotta


Ullis


MAAAAAAAAAAT!!

De va sjukt god mat, gör goda räkor, krällor å musslor.
Sen vart de massa sill å potätter å pastasallad å goda såser till!!
Maten var verkligen KANON!!!





Iphone-nördarna Emma & Molle! ;-)


De bjöds på underhållning på båten och de va skitbra.
Man skrattade ihjälsig!



Hade kanonväder hela kvällen och denna resa runt hisingen kommer jag aldrig glömma!

Efter båtresan gick några av oss ut och gjorde stan.
Hade en kanonkväll och som sagt, den kommer bli svår att glömma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0